Systém na rýchle vytvorenie webových stránok alebo e-shopov

PR článok ako zdroj spätných odkazov

Späť na kategóriu

PR článokČo je to PR článok?

PR články informujú o akciách, novinkách, nových produktoch a službách, úspechoch vo firme. Vo svete marketingu predstavuje skratka PR aj vzťah s verejnosťou (public relations = PR).

 

Ako má vyzerať PR článok pre Váš web?

Dôležitá hodnota PR článku je informácia, preto je vhodné spojiť PR článok s novým tovarom či službou, alebo zaujímavosťou z oboru.
Do článku nezabudnite pridať odkazy so správnymi anchor textami (viditeľnej časti hypertextového odkazu). Anchor texty musia obsahovať kľúčové slová.

PR článok sa skladá z 3 častí:

  • Úvod (perex) - funguje ako upútavka, ktorá nás motivuje k prečítaniu obsahu. Úvod by mal obsahovať 1-2 vety s kľúčovým slovom odkazujúcim na Váš web. Až 95% ľudí číta perex (cca prvé 2-3 riadky).
  • Samotný obsah - pokiaľ se budete snažiť zodpovedať na otázky - KTO?, ČO?, KEDY?, KDE?, AKO?, PREČO?, výsledkom je logický a zmysluplný efektívny text.
  • Záver - tzv. pomyselná bodka. Alebo stručné zhrnutie na záver.

Príklady PR článkov pre inšpiráciu:

http://www.zive.sk/bizniswebsk-revolucia-v-tvorbe-webovych-stranok-a-internetovych-obchodov/sc-3-a-272529/default.aspx
http://www.zive.sk/zvyste-navstevnost-webu-ci-internetoveho-obchodu/sc-3-a-284603/default.aspx

http://www.zive.sk/vytvorte-si-www-stranky-ci-obchod-za-5-minut/sc-3-a-277962/default.aspx

 

Koľko odkazov by mal PR článok obsahovať?
Odborníci doporučujú na 1 PR článok použiť minimálne 1 a maximálne 4 odkazy, pričom každý odkaz by mal smerovať na inú podstránku.

priklad Ak registrujete PR článok na PR portály, pripravte si aspoň 4-5 verzií PR článkov a vždy použite iné spätné odkazy a iné anchor texty.

tip Príklad: predávate matrace, preto kľúčové slovo matrace použite v úvode. V obsahu odkazujte na podstránky - latexové matrace, zdravotné matrace, detské matrace.

Viac informácií o písaní PR článkov nájdete na našom blogu o podnikaní na internete.

 

Kam môžete PR články zverejniť?

Väčšinou je inzerovanie PR článkov zadarmo, ale existujú aj platené portály.

 

Slovenské portály:

  • mediainfoservis.sk
  • eclanky.sk
  • pr-clanky.sk
  • aktualitycislo1.sk
  • seoclanky.sk
  • prclanok.sk
  • clankuj.info
  • firmy.lepsie.com
  • 123zoznam.info
  • reklamneclanky.sk
  • blog.topshopping.sk
  • stojizazmienku.sk
  • prclanky.org
  • pr-web.sk
  • itexty.sk
  • eshopmonitor.sk/clanky/zadat-pr-clanok/
  • prclanky.sk
  • news.sk
  • e-kio.sk

Nejvyužívanejšie české katalógy PR článkov:

  • pressweb.cz
  • komerce.net
  • iclanky.cz
  • ezapisnik.cz
  • web-recenze.cz
  • pressonline.cz
  • start.xarea.cz
  • tipblog.cz
  • prclanky.info
  • prclanek.cz
  • promo-clanky.cz
  • prclanky.cz
  • pr-clanky.vydrus.name
  • web-recenze.cz
  • okowebu.cz/pg
  • nadpis.cz
  • 440.cz
  • pr-brana.cz
  • cotezajima.cz
  • mojeclanky.cz
  • www.rucniregistrace.cz/katalogy-pr-clanku-S1.html

Anglické portály:

  • prweb.com
  • helloarticle.com
  • articleblast.com

PR článok je vhodné využiť na propagáciu Vašich stránok, produktov alebo nových ponúkaných služieb bez ohľadu na to, či využívate redakčný systém Flox 1.0 alebo Flox 3.

Chcete sa ešte na niečo opýtať? Napíšte nám:

Prihlásenie (Flox 2)

Vyskúšajte web alebo e-shop zdarma

Výber designu:

Adresa stránok s koncovkou .flox.sk je zdarma. Adresu môžete kedykoľvek zmeniť na tvar bez koncovky .flox.sk zakúpením alebo presmerovaním vlastnej domény.
Stlačením tlačidla súhlasíte s obchodnými podmienkami BiznisWeb.sk.

Vyberte si prosím niektorú z pripravených šablón.
Design stránok môžete kedykoľvek zmeniť v administrácii, kde
nájdete bohaté možnosti prispôsobenia šablón.
Radi Vám vytvoríme aj unikátny design na mieru.

Táto stránka používa cookies. Viac info