Systém na rýchle vytvorenie webových stránok alebo e-shopov

Čo klient urobil pred nákupom? (Multikanálové zúženia)

Späť na kategóriu

Predtým, ako klient nakúpi, zväčša navštívi Vašu web stránku viackrát. Prvýkrát môže prísť z reklamy v eTargete, druhýkrát z Vášho Facebook profilu, tretíkrát z porovnávača, štvrtýkrát z bannerovej reklamy, piatykrát z remarketingovej reklamy, šiestykrát z odkazu v katalógovom vyhľadávači a až siedma návšteva môže byť nákup. Od prvej návštevy pritom môže ubehnúť aj 30 dní.
Anatómia konverznej cesty
Ak chcete zistiť, ktoré stránky klient pred online nákupom vyhľadával, pozrite si prehľad Multikanálové zúženia. 

 

Kde prehľad nájdem? 

Vytvorenie prehľadu - Konverzie – Viackanálové lieviky – Najčastejšie konverzné cesty.

Nad grafom - Konverzia: Transakcia, Dĺžka cesty: Všetky, Typ: Všetky.

Pod grafom: Cesta k zdroju + Sekundárna dimenzia: Cesta kľúčového slova.
najcastejsie konverzne cesty
tip TIP - viac v článku o Google Analytics - Multikanálové zúženia

Chcete sa ešte na niečo opýtať? Napíšte nám:

Prihlásenie (Flox 2)

Vyskúšajte web alebo e-shop zdarma

Výber designu:

Adresa stránok s koncovkou .flox.sk je zdarma. Adresu môžete kedykoľvek zmeniť na tvar bez koncovky .flox.sk zakúpením alebo presmerovaním vlastnej domény.
Stlačením tlačidla súhlasíte s obchodnými podmienkami BiznisWeb.sk.

Vyberte si prosím niektorú z pripravených šablón.
Design stránok môžete kedykoľvek zmeniť v administrácii, kde
nájdete bohaté možnosti prispôsobenia šablón.
Radi Vám vytvoríme aj unikátny design na mieru.

Táto stránka používa cookies. Viac info