Platobná brána TatraPay +
TatraPay+ je nová platobná brána od Tatra banky, ktorá umožňuje Vašim zákazníkom zaplatiť za objednávku viacerými spôsobmi. Po dokončení objednávky dôjde k presmerovaniu zákazníka na platobnú bránu, kde má možnosť zvoliť si, či chce sumu uhradiť kartou, online prevodom z účtu, alebo na splátky (podľa Vášho nastavenia v TB).
Implementácia TatraPay+
Pre implementáciu TatraPay+ bude potrebné získať od banky Client ID a Secret Key. Pre získanie potrebných údajov je potrebné kontaktovať banku. Ak už používate starší systém TatraPay alebo TatraCard, požiadajte banku o vydanie nových údajov pre TatraPay+.
Údaje nastavíte v administrácií nasledovným spôsobom:
1. v sekcií Nastavenia > Platobné brány > Tatra-Pay+ zakliknite políčko Aktívne
2. nastavte súhlas s GDPR a vyberte testovací režim
3. vyplňte políčka Client ID a Secret Key podľa údajov, ktoré Vám poskytla banka. Ak používate viacero jazykových verzií a banka Vám poskytne samostatné údaje pre ostatné jazykové verzie, nastavte na záložke príslušnej jazykovej verzie tieto údaje.
4. nastavenia platobnej brány uložíte kliknutím na Uložiť v pravom dolnom rohu.
Priradenie platobnej brány k platbe
Priradenie platobnej brány k paltbe zabezpečí, že zákazník bude po dokončení objednávky presmerovaný na platobnú bránu, kde bude môcť realizovať platbu.
1. v sekcií Nastavenia > Objednávky > Platby otvorte spôsob platby, ktorému chcete nastaviť platobnú bránu TatraPay+
2. na záložke Rozšírené vyberte v poli Platobná brána možnosť TatraPay+
3. nastavenia platby uložte
Testovanie platobnej brány
Testovanie platobnej brány prebieha na strane banky. Vytvorte testovací produkt, nastavte spôsob platby a kontaktujte banku pre otestovanie platobnej brány. Po úspešnom otestovaní dostanete oznámenie od banky o prechode na ostrú prevádzku. V nastaveniach platobnej brány v eshope (Nastavenia > Platobné brány > TatraPay+) potom stačí prepnúť režim z testovacieho na ostrý.