Späť na kategóriu
Vytvorte si viacero kampaní
Ak využívate PPC reklamu, je vhodné rozdeliť si Vašu kampaň.
Do hlavnej kampane zadefinujte najdôležitejšie kľúčové slová.
Podkampane môžu tvoriť jednotlivé kategórie produktov, dôležité je, aby ste konkrétne kľúčové pojmy, ktoré ľudia aj reálne vyhľadávajú, použili v reklamnom texte.
Oddeľte aj reklamu vo vyhľadávaní od obsahovej reklamy (reklama v kontexte). Prečo oddeliť vyhľadávanie od kontextovej kampane?
Pre oddelenie kampaní hovorí voľba kľúčových slov. Vo vyhľadávaní sa snažte presne vystihnúť otázku používateľa a poskytnúť mu relevantnú odpoveď svojou reklamou. Zatiaľ, čo v obsahovej sieti ide o všeobecnejší popis témy.
Ďalšie dôvody pre oddelenie kampaní:
- Rozdielna maximálna cena prekliku
- Rozdielna miera prekliku (CTR)
- Rozdielny počet konverzii
- Iné cielenie kampaní
- Iná cieľová skupina