Aké kľúčové slová vám zarábajú?
Platíte si drahé kľúčové slová? Optimalizujete stránky a neviete, či je SEO efektívne?
Google Analytics ukáže, na aké konkrétne kľúčové slová prišli vaši návštevníci a či urobili požadovanú akciu, alebo nakúpili.
Na základe týchto údajov sa môžete rozhodnúť, či budete naďalej investovať do drahých kľúčových slov, alebo naopak, že pri iných slovách pridáte rozpočet. Zistíte, na aké kľúčové slová sa oplatí robiť SEO.
Kde v Google Analytics nájdem prehľad Kľúčové slová?
stará verzia Google Analytics:
Prehľady - Zdroje návštevnosti - Kľúčové slová (alebo Vyhľadávacie zdroje) - záložka vpravo pod grafom Elektronický obchod (alebo Množina cieľov, podľa toho, čo sledujete) ... vpravo pod grafom môžete voliť medzi platenými a neplatenými slovami
nová verzia Google Analytics:
Prehľady - Akvizícia - Všetka návštevnosť - Zdroj / médium - pod grafom zvoľte Primárna dimenzia: "Kľúčové slovo".
Všimnite si počet transakcií a výnosy z jednotlivých kľúčových slov: