Zaznamenávanie vyhľadávania vo webe (UA)
Podpora nadstavby Site Search Google Analytics
Našli návštevníci na Vašich www stránkach čo hľadali vo fulltextovom vyhľadávaní? Neodišli hneď po vyhľadaní? Hľadali návštevníci produkty, ktoré nemáte v internetovom obchode?
Sledujte, čo konkrétne návštevníci vyhľadávajú.
Ako si nastavím vyhľadávanie vo webe?
Po prihlásení do Google Analytics kliknite na tlačítko SPRÁVCA. Kliknite na názov web stránky, ktorú chcete nastaviť. Kliknite na NASTAVENIA PROFILU. V oblasti NASTAVENIE SLUŽBY SITE SEARCH v riadku PARAMETER V URL dopíšte "word" (bez úvodzoviek).
Ak využívate blok FAQ, dopíšte v riadku "Parametr v URL" aj značku "q", v riadku to bude vyzerať takto - "word,q".
Čo vďaka Site Search zlepšíte?
Analytics ukáže konkrétne kľúčové slová, ktoré návštevníci vyhľadávali.
Viete sledovať, či návštevníci hneď po vyhľadaní neodišli, či ako návštevníci upresňovali vyhľadávanie.
Na základe týchto údajov môžete zistiť, že návštevníci hľadajú produkty pod inými slovami ako ste si mysleli a viete slová doplniť do web stránok. Viete doplniť tovar, ktorý návštevníci hľadali.
Návštevníci, ktorí vyhladávajú, zostávajú na webe oveľa dlhšie a výrazne viac nakupujú ako návštevníci, ktorí informácie nevyhľadávajú.
Venujte preto vyhľadávaniu náležitú pozornosť!
Kde v Google Analytics nájdem prehľad Aké výrazy hľadali Vaši zákazníci?
SPRÁVANIE - VYHĽADÁVANIE NA WEBE - HĽADANÉ VÝRAZY
Všimnite si aj % odchodov z vyhľadávania.
Po kliknutí sa obrázok zväčší