Späť na kategóriu
Ako ľudia vo Vašom webe klikajú?
Príklad - klient mal na 4 podstránkach nezmyselné odkazy do titulnej stránky. Až tretina návštevníkov na tieto odkazy klikla, dostala sa na titulnú stránku a zostala zmätená, lebo na titulke nebol požadovaný obsah a následne návštevníci masovo odchádzali.
Čo ak práve nezmyselné odkazy spôsobujú vysokú mieru opustenia stránky? Posielate svojich návštevníkov do podstránok, ktoré sú pre Vás naozaj dôležité? Nemáte vo webe odkazy, ktoré mätú návštevníkov?
Zistite to s pomocou prehľadu Analýza na stránke!
Kde v Google Analytics nájdem prehľad Ako ľudia vo Vašom webe klikajú?
Štandardné prehľady - Obsah - Analýza na stránke
Ak Vás zaujíma, kto kliká na Vaše reklamné bannery, prečítajte si náš článok na blogu o podnikaní na internete.