Čo klient urobil pred nákupom? (Multikanálové zúženia)
Predtým, ako klient nakúpi, zväčša navštívi Vašu web stránku viackrát. Prvýkrát môže prísť z reklamy v eTargete, druhýkrát z Vášho Facebook profilu, tretíkrát z porovnávača, štvrtýkrát z bannerovej reklamy, piatykrát z remarketingovej reklamy, šiestykrát z odkazu v katalógovom vyhľadávači a až siedma návšteva môže byť nákup. Od prvej návštevy pritom môže ubehnúť aj 30 dní.
Ak chcete zistiť, ktoré stránky klient pred online nákupom vyhľadával, pozrite si prehľad Multikanálové zúženia.
Kde prehľad nájdem?
Prehľady - Konverzie – Viackanálové lieviky – Najčastejšie konverzné cesty.
Nad grafom - Konverzia: Transakcia, Dĺžka cesty: Všetky, Typ: Všetky.
Pod grafom: Cesta k zdroju + Sekundárna dimenzia: Cesta kľúčového slova. TIP - viac v článku o Google Analytics - Multikanálové zúženia