Live chat
Priblížte sa vašim zákazníkom ešte viac, zriaďte si Live chat!
Čo je Live chat?
Prostredníctvom Live chatu (online podpora) môžete komunikovať (písať si, chatovať) s vašimi zákazníkmi práve v tej chvíli keď vás potrebujú (napr. ihneď získať informácie o službe či produkte, ktorý poskytujete). Na vašej stránke sa neustále zobrazuje tlačidlo s Live chatom, ktoré je online alebo offline v závislosti od toho či ste prihlásení a pripravení odpovedať vašim zákazníkom.
BiznisWeb neposkytuje túto službu, avšak umožňuje vložiť live chat na svoje stránky.
Spoločnosti poskytujúce live chat:
Ako to funguje?
Návštevník príde na vašu webovú stránku či e-shop a v prípade otázok jednoducho klikne na tlačidlo Livechatu, ktoré ho spojí s vami (v prípade, že ste online - prístupní). Do Live chat administrácie, vám o tom príde správa, kde sa môžete rozhodnúť či hovor prijať, odmietnuť, posunúť ho na ďalšieho operátora...
V prípade vašej neprítomnosti je aktívne tlačidlo offline. V takomto prípade vám môže klient poslať správu, ktorá sa doručí na vami určený e-mail.
Live chat si objednajte (alebo iba otestujte na xxx dní) u poskytovateľa. Ten vám na mail pošle prihlasovacie údaje a tiež kód, ktorý je potrebné si vložiť do administrácie vašej stránky.
Ako pridať Live chat na Vašu webovú stránku?
V administácii otvorte ľubovoľnú stránku a aktivujte nový blok.
V Rozšírených vyberte HTML kód, ako Oblasť zvoľte Pätu stránky a Uložte.
Otvorte si tento blok a do okna Upraviť HTML kód vložte kód, ktorý vygeneroval systém poskytovateľa Live chatu.
Ak si želáte, aby sa tento blok s Live chatom zobrazoval na každej podstránke, potom v Nastavení bloku, označte v riadku Globálny blok políčko - Zobraziť blok na všetkých stránkach a Uložte.
Hotovo, tlačidlo s livechatom sa zobrazuje na vašich stránkach.
V administrácií live chatu sa prihláste ako operátor a nastavte sa do stavu online.