Youstice - riešenie sťažností
Youstice je internetová aplikácia na riešenie spotrebiteľských sťažností a sporov. Umožňuje osobný prístup ku zákazníkom kedykoľvek a bez ohľadu na to, kde sa nachádzajú alebo akým jazykom hovoria.
Nadštandardná služba, ktorú môžete ponúknuť svojim zákazníkom, rýchle a jednoduché riešenie sporov.
Viac informácií na www.youstice.com
Integrácia Youstice a internetového obchodu Flox
1. Vytvorte si vlastné konto v aplikácii Youstice. V ponuke je viacero balíkov: https://www.youstice.com/sk/cennik
Po prihlásení nájdete na úvodnej stránke svoje ID, to budete potrebovať pri implementácii do eshopu.
2. Prihláste sa do administrácie Vášho e-shopu.
V sekcii STRÁNKY pridajte nový blok HTML. Oblasť vyberte - Päta.
Do bloku HTML vložte tento kód:
<iframe id="widget" style="position:fixed;bottom:0px;right:0px;width:470px;height:300px;background-color:transparent;border:none;z-index:999;" src="https://api.youstice.com/YApiServices/oneLine?shopId=XXXX&action=widget&expanded=false" frameborder=0 ALLOWTRANSPARENCY="true"></iframe>
Namiesto XXXX doplňte svoje youstice ID a uložte.
V päte stránky sa zobrazí vyskakovací widget Youstice, ktorý Vašich zákazníkov privedie na dotazník ohľadom ich sťažnosti. Sťažnosť si potom nájdete vo Vašom konte na Youstice.
Zatvorený widget:
Otvorený widget:
TIP:
- Ideálne je, ak sa widget zobrazuje na všetkých podstránkach. V nastavení bloku preto označte blok ako globálny.
- Ak máte pre sťažnosti vytvorenú osobitnú podstránku, vložte blok HTML do päty tejto podstránky. Na ostatných podstránkach sa potom zobrazovať nebude.
- Na Vaše stránky môžete pridať aj iné tlačítka, ktoré navedú zákazníkov na podanie sťažnosti.
- Stačí postupovať podľa inštrukcií na http://www.youstice.com/sk/integration-wizard HTML kód si skopírujete a vložíte do bloku HTML v administrácii eshopu podľa postupu uvedeného vyššie.