SWOT analýza
Ak sa rozhodnete začať podnikať na internete, odporúčame si okrem prieskumu trhu a podrobnej analýzy vybranej oblasti spísať aj silné a slabé stránky vášho projektu.
Na čo slúži SWOT?
SWOT analýza je základom stratégie podnikania. Dobrá stratégia podnikania totiž dokáže zvrátiť, resp. eliminovať riziká a hrozby.
Cieľom SWOT analýzy je posúdenie interných predpokladov podniku k uskutočneniu podnikateľského zámeru a komplexný rozbor príležitostí a obmedzení určených trhom.
Čo znamená skratka SWOT?
S (Strengths) – silné stránky, resp. interné atribúty, vlastnosti organizácie/projektu, ktoré vám pomôžu dosiahnuť cieľ.
W (Weaknesses) – slabé stránky, vlastnosti, ktoré vás môžu v dosiahnutí cieľa spomaľovať, prekážať vám.
O (Opportunities) – príležitosti, ktoré vám pomôžu dosiahnuť cieľ svojho podnikania.
T (Threats) – hrozby, ktoré môžu brániť dosiahnutiu vytýčených cieľov.
Chystáte sa vytvoriť si e-shop a rozbehnúť podnikanie na internete?
Inšpirujte sa príbehmi našich klientov alebo článkami na blog.biznisweb.sk.