SWOT analýza pri začatí podnikania na internete | BiznisWeb.sk

Systém na rýchle vytvorenie webových stránok alebo e-shopov

SWOT analýza

Späť na kategóriu

Ak sa rozhodnete začať podnikať na internete, odporúčame si okrem prieskumu trhu a podrobnej analýzy vybranej oblasti spísať aj silné a slabé stránky vášho projektu.

Na čo slúži SWOT?

SWOT analýza je základom stratégie podnikania. Dobrá stratégia podnikania totiž dokáže zvrátiť, resp. eliminovať riziká a hrozby.

Cieľom SWOT analýzy je posúdenie interných predpokladov podniku k uskutočneniu podnikateľského zámeru a komplexný rozbor príležitostí a obmedzení určených trhom.

 

Čo znamená skratka SWOT?

S (Strengths) - silné stránky, resp. interné atribúty, vlastnosti organizácie/projektu, ktoré vám pomôžu dosiahnuť cieľ.

(Weaknesses) - slabé stránky, vlastnosti, ktoré vás môžu v dosiahnutí cieľa spomaľovať, prekážať vám.

(Opportunities) - príležitosti, ktoré vám pomôžu dosiahnuť cieľ svojho podnikania.

T (Threats) - hrozby, ktoré môžu brániť dosiahnutiu vytýčených cieľov.

 

 

Chcete sa ešte na niečo opýtať? Napíšte nám:

Prihlásenie (Flox 2)

Vyskúšajte web alebo e-shop zdarma

Výber designu:

Adresa stránok s koncovkou .flox.sk je zdarma. Adresu môžete kedykoľvek zmeniť na tvar bez koncovky .flox.sk zakúpením alebo presmerovaním vlastnej domény.

Vyberte si prosím niektorú z pripravených šablón.
Design stránok môžete kedykoľvek zmeniť v administrácii, kde
nájdete bohaté možnosti prispôsobenia šablón.
Radi Vám vytvoríme aj unikátny design na mieru.

Táto stránka používa cookies. Viac info