Žiadosť o vrátenie predplatného balíčka Premium z dôvodu výpadku, ktorý presiahol garantovanú dostupnosť

 

Ako sa počíta SLA?

Mesačná dostupnosť stránok Percento vrátenej čiastky z balíčka Premium
Menšia než 99,9 % 10 %
Menšia než 99,0 % 50 %
Menšia než 98,0 % 100 %
 

Podmienky SLA

Služba Garancia dostupnosti sa vzťahuje na balík Premium systému Flox 3. Za smerodajný výpočet dostupnosti považujeme nezávislú meraciu službu monitoring-serveru.cz. Výsledky z merania a metodika merania sú verejne dostupné (viz. odkaz na konci tejto stránky). O vrátenie predplatného je nutné požiadať do 30 dní od konca predmetného mesiaca pomocou tohto formulára (vrátenie nenastáva automaticky). Na neskoršie žiadosti nebude braný ohľad.

SLA sa nevzťahuje na akékoľvek nedostupnosti, pozastavenia alebo ukončenia služieb: spôsobené faktormi mimo našu primeranú kontrolu, vrátane prípadnej udalosti vyššej alebo úradnej moci; spôsobené zariadením, softvérom alebo inou technológiou tretích strán, okrem zariadení tretej strany pod našou priamou kontrolou. SLA sa nevzťahuje na prípady deaktivácie služieb z dôvodov neuhradenia faktúry za služby; a na plánované výpadky z dôvodu údržby zariadení v nočných hodinách.

Výsledky z merania sú dostupné verejne na tejto adrese.

Žiadosť o vrátenie predplatného

Typ vrátenia: *

Prihlásenie

Vyskúšajte web alebo e-shop zadarmo

Zavrieť