28.4.2025
- Priradenie balíkov k produktu - Ak používate sklad, môžete každému produktu alebo skladovej položke priradiť jeden alebo viac balíkov s nastavením rozmerov, hmotnosti a poznámky. Toto využijete pri priradení dopravy k objednávke.
- Ak produkt nemá priradený balík, ale má vyplnenú hmotnosť (po starom), systém to považuje za jeden balík s touto hmotnosťou.
- Ak má skladová položka vlastné balíky, použijú sa tie; ak nie, systém zoberie balíky produktu; ak ani tie nie sú, použije iba hmotnosť.
- Pri nastavení dopravy pribudla sekcia "Príplatky", ktorú treba aktivovať checkboxom – po aktivácii systém spočíta balíky v košíku a podľa nastavených pravidiel dopočíta príplatok za dopravu.
- Nové pole Poznámka pri balíkoch umožňuje napríklad označiť pozíciu balíka vo fyzickom sklade.
- Všetky tieto údaje sú zahrnuté aj v BiznisWeb API na možnosť integrácie s externým skladovým systémom.
Prečítať návod
- Export dát z formulárov (blok Formulár) - Všetky odoslania z formulára je možné exportovať do XLS súboru v sekcii Nastavenia > Import export > Sprievodca > Export > XLS > Údaje vo formulároch. V poslednom kroku vyberte formulár, z ktorého chcete dáta exportovať a kliknite na Export data.
- Hromadná zmena cien produktov v kategórii - Je možná už aj priamo cez kontextové menu v strome kategórií. Môžete zmeniť ceny aj celej jazykovej verzii. Obrázok a návod.
- Aktualizácia trackovacích nástrojov - Pridali sme viaceré eventy a upravili parametre v jednotlivých trackovacích službách podľa spätnej väzby od Vás a Vašich marketérov: Prezrieť tabuľku.
- Pridaná nákupná lišta pre šablóny Barcelona a Paris.
- Pridané zobrazovanie ikon dopravy a platieb pre šablóny Barcelona a Paris.
- Pridané zobrazovanie loga výrobcu v detaile (doteraz len meno a odkaz).
- GA4 / GTM: Aktualizácia cien / zliav pre produkty v zoznamoch podľa súčasnej dokumentácie. Do eventu purchase pridaná platba, zľavy a darčekové certifikáty ako položky objednávky (okrem platby ako záporné ceny). Zo celkovej hodnoty objednávky odobratá cena za dopravu. Pridané eventy v objednávkovom formulári (add_shipping_info, add_payment_info). Pridané eventy pre prihlásenie a registráciu.
- Facebook Pixel / FB Conversion API: Rozšírené posielanie detailov v produktových zoznamoch. Pridaný event v objednávkovom formulári (AddPaymentInfo). Oprava hodnoty eventu Purchase, ktorá bola posielaná s DPH. Rozšírené posielanie deduplikačných parametrov external_id a FBP.
- SmartEmailing: Rozšírené posielanie dát pre event purchase (doprava, platba, darčekové certifikáty) a produktov v ňom (URL produktu, URL obrázka, DPH). Rozšírené posielanie eventu visit pre typ search a cart. Pridané eventy prihlásenie (login) a registráciu (registration) ako custom_event.
- Pridaná schéma mikrodát FAQPage pre blok FAQ. Zmena adries schém pre mikrodáta na https.
- Google Mapy – aktualizácia administrácie máp.
- Vylepšenia Bloku „Produkty z" – doplnenie titulku s ID produktu.
- Retino Webhook – na zmenu statusu objednávky.
- Vylepšenia BiznisWeb API – úprava výpisu objednávok, štandardne prenáša len neblokované; ak treba aj blokované, je potrebné použiť include_blocked = true.
- Vylepšenia BiznisWeb API – metódy na prácu s balíčkami produktov.
- Zrýchlenie administrácie u niektorých webov – vylepšenia súvisiace s nahromadenými logmi.
- Exporty produktov z vybranej kategórie priamo vyplnia language_id podľa danej kategórie, aby sa pri importe naimportovali popisky do správneho jazyka danej kategórie.
- Oprava additionalImages galérie pre Google Nákupy v jazykových verziách.