Systém na rýchle vytvorenie webových stránok alebo e-shopov

Voľte správne kľúčové slová a motto stránky (Plánovač kľúčových slov)

Späť na kategóriu

Predávate "umelecké potreby", ale na titulnej stránke ste napísali text "všetko pre šikovné ruky" a motto stránky je "pre šikulky"? Chyba.

  • Nikto nebude hľadať pojem "šikovné ruky" a tak Vašu stránku nikto nenájde a nič si nekúpi. Ľudia ale budú hľadať pojmy "umelecké potreby", "kreatívne potreby", "aranžérske potreby", tieto hlavné kľúčové pojmy umiestnite viackrát na titulku, do motta stránky, do nadpisu stránky a všade, kde sa to hodí.
  • Na každej stránke odporúčame venovať sa najmä 2-3 kľúčovým pojmom. Na každej ďalšej podstránke sa zamerajte na iné 2-3 kľúčové pojmy.

napr.:

  • titulka: umelecké potreby, potreby pre umelcov
  • podstránka: predaj umeleckých potrieb, lacné umelecké potreby, kreatívne potreby
  • podstránka: umelecké potreby, kreatívne potreby, výtvarné potreby
  • podstránka: potreby pre umelcov, predaj umeleckých potrieb, aranžérske potreby

prikladPríklad z praxe 1:

Uvádzate na titulnej stránke, že predávate "Vázy, poháre, karafy, dózy, tácky..."? CHYBA!
Prečo? Pojmy ako vázy, poháre, ... sú všeobecné a nerelevantné, ťažko sa dostanete na prvé miesto v Google. Musíte uviesť slovné spojenie napr. "krištáľové vázy".
Ako správne napísať, čo predávate? Vypíšte slovné spojenia:

  • Krištáľové vázy, krištáľové poháre, sklenené karafy, krištáľové dózy, sklenené tácky.
  • Krištáľové karafy, sady pohárov, whisky set, svadobné poháre.
  • Jubilejné poháre, vysoký smalt biely, smalt červený, kryštáľové svietniky, stojany na servítky.
  • Firemné logo na skle, gravírovanie mena. 

 

prikladPríklad z praxe 2:

Ak je Vaša služba lokálna, pripisujte do kľúčových slov aj mesto. Je to veľmi dôležité!

Ak prevádzkujete pneuservis v Nitre, je nutné všade uvádza pojmy ako "pneu nitra", "pneuservis nitra", "pneumatiky nitra", "vymena pneu nitra" a iné pojmy, ktoré môžu zadať Vaši klienti do Google.

Ak ste masér z Košíc, treba uvádzať pojmy: "masáže košice", "masáž košice", "bankovanie košice", "thajská masáž košice", "lymfomasáž košice", "športová masáž košice" a podobne.

 

prikladPríklad z praxe 3:

Veľa klientov si myslí, že stačí vyplniť kľúčové slová cez "Vlastnosti stránok" a na titulnej stránke v texte umiestnia iba prejav riaditeľa a všeobecný obsah - "Naša ponuka produktov je široká a bohatá, my sme ta správná firma! Sme mladá a dynamická firma." Toto je ale CHYBA - najdôležitejšia optimalizácia je - OPTIMALIZÁCIA OBSAHU, teda uvádzanie pojmov, ktoré vyhľadávajú návštevníci vo vyhľadávačoch v obsahu web stránok.

 

tipTIP: ako zistíte, ktoré klúčové slová sú v danej oblasti najviac vyhľadávané používateľmi internetu?

1. V Google AdWords prejdite na stránku NÁSTROJE / PLÁNOVAČ KĽÚČOVÝCH SLOV

nastavenie

Po kliknutí sa obrázok zväčší

2. Na ďalšej stránke vyplňte údaje a kliknite na ZÍSKAŤ NÁVRHY

získať návrhy

3. Následne sa vám zobrazí zoznam navrhovaných kľúčových slov pre zadanú krajinu a jazyk.

 

Chcete sa ešte na niečo opýtať? Napíšte nám:

Prihlásenie (Flox 2)

Vyskúšajte web alebo e-shop zdarma

Výber designu:

Adresa stránok s koncovkou .flox.sk je zdarma. Adresu môžete kedykoľvek zmeniť na tvar bez koncovky .flox.sk zakúpením alebo presmerovaním vlastnej domény.
Stlačením tlačidla súhlasíte s obchodnými podmienkami BiznisWeb.sk.

Vyberte si prosím niektorú z pripravených šablón.
Design stránok môžete kedykoľvek zmeniť v administrácii, kde
nájdete bohaté možnosti prispôsobenia šablón.
Radi Vám vytvoríme aj unikátny design na mieru.

Táto stránka používa cookies. Viac info