PPC reklama pre e-shop
Nebojte sa investovať do PPC reklamy, ktorá je v dnešnej dobe alfou a omegou pre správny rozvoj a propagáciu e-shopu.
PPC reklama pomôže naštartovať predaj a návštevnosť nového e-shopu alebo ju môžete využiť v rámci podpory predaja nového tovaru.
Kde sa oplatí mať PPC reklamu
Najviac návštevníkov prichádza do e-shopu z vyhľadávača Google a to buď z prirodzeného vyhľadávania (organic), alebo platenej PPC reklamy (paid). Nový e-shop bude mať organic nižší, kým sa neprejaví efekt SEO (optimalizácie pre vyhľadávače, SEO pre e-shop), preto práve posilnenie pomocou PPC reklamy na Google je vhodná investícia.
PPC reklama od Google sa nazýva Google Ads - Ads.google.com .
Druhým je eTarget - www.etarget.sk. Reklamu z eTargetu zobrazuje napríklad vyhladávače Zoznam.sk, Surf.sk a stovky iných web stránok.
PPC reklama:
- môže byť textová, grafická, video reklama, ...
- reklama sa zobrazí iba tomu, kto má záujem o Vaše produkty a služby,
- platí sa iba za klik, viete nastaviť maximálnu cenu za kliknutie, či denný rozpočet, cielenie na regióny, záujmy, vekové skupiny
- získavate konkrétnych návštevníkov, ktorí hľadajú to, čo predávate,
- najpresnejšie merateľný v pomere cena / výkon
Príklad: Na Vašu reklamu môže kliknúť 20 návštevníkov, za jeden klik zaplatíte v priemere 0,15€, spolu 3€. Vy zarobíte na obchode 20€. Zarobili ste 20€ pri náklade 3€ (ak do nákladov nepočítame čas potrebný na založenie a správu kampane). Takto viete porovnať náklady s nákladmi na reklamu v iných médiach.
Ak máte viac peniazí, oplatí sa investovať aj do firemného profilu na www.zoznam.sk:
http://www.zoznam.sk/card/ - tu je cenník. Odporúčame si ale počkať na akciu, v ktorej môžete ušetriť 30 až 50% z cenníkovej ceny.
Naučte sa pracovať s PPC reklamami od Google Ads návod nájdete tu.
Na čo si dať pozor pri nastavení PPC reklamy.
Návod, ako vylepšiť PPC reklamy v Google Ads.
NÁŠ TIP: Okrem PPC reklamy využite aj produktové porovnávače.
Dôležitá je aj tvorba spätných odkazov (link building). Prečítajte si náš článok: Ako na link building pre e-shop a webstránku