Systém na rýchle vytvorenie webových stránok alebo e-shopov

Spätné odkazy

Späť na kategóriu

Určite ste zaevidovali, že Google veľmi razantne bojuje s tzv. linkovými farmami. Webmi, na ktorých je niekoľko tisíc odkazov na web stránky z rôznych oblastí podnikania. Registrácia na takéto weby nebola v rámci SEO nikdy kvalitná, no v rámci nákupu spätných odkazov sa realizovala.

Google tieto nekalé praktiky zdecimoval v rámci updatov Panda a Penguin (viac informácií o Google updatoch). 

tip Odkaz na Vašu web stránku musí obsahovať dôležité kľúčové slová, napr.: "BiznisWeb.sk - tvorba www stránok". Ak v rámci výmeny odkazov ponúkate banner, je dôležité, aby bol vyplnený alternatívny popis pre vyhľadávače.

2 - 3 takto získané spätné odkazy a Google posunie Váš web vo výsledkoch vyhľadávania vyššie.

 

priklad Umiestnenie spätných odkazov

Spätné odkazy by mali smerovať na stránky s vysokou návštevnosťou, teda na stránky s vysokým PageRank-om.

Ak bude odkaz na Váš web umiestnený len na pochybnom diskusnom fóre s nízkou návštevnosťou, pre SEO nemá žiadny význam.

Najlepšie miesto pre zverejnenie spätných odkazov je:

  • priamo v texte článkov alebo pod článkom (oslovte bloggerov, aby o Vašich produktoch napísali PR článok - viac tipov na blogu o podnikaní na internete)
  • na titulnej stránke webu (teda už neplatí, že v samostatnej sekcii)
  • na podstránkach, kt. sú tématický príbuzné

Spätné odkazy nezverejňujte v:

  • SEO lištách alebo odkazových lištách v hlavičke www stránky
  • v zápätí stránok
  • na samostatných podstránkach s názvom "Partnerské odkazy" alebo "Výmena odkazov"
  • v rámci tzv. side-wide odkazov (napr. v bočnom stĺpci na každej stránke)
  • systémoch na budovanie backlinkov (linkové farmy)

 

tipAko má vyzerať ideálny spätný odkaz?

  • smeruje z dôveryhodného zdroja a z tématicky podobnej podstránky
  • je umiestnený v rámci textu na webe
  • smeruje na konkrétnu podstránku na Vašom webe
  • linkovaný text korešponduje s obsahom cieľovej stránky
  • je viditeľný a obsahuje správnu URL adresu (amatérska chyba 404 nie je na mieste)
  • cez odkaz prichádzajú relevantní zákazníci
  • www stránka, na ktorej je odkaz umiestnený, je indexovaná Googlom
  • na www stránke, kde je odkaz umiestnený, nie je množstvo ďalších odkazov
  • odkaz je trvalý a dlhodobý, získaný za primeranú cenu alebo protislužbu

Výmena partnerských odkazov so spriatelenými www stránkami je samozrejme možná aj v novej verzii CMS Flox 3.

Neexistuje žiadne obmedzenie.

Ak v rámci výmeny partnerských odkazov máte k dispozícii tzv. HTML kód, vložte partnerský odkaz na stránky cez blok html kód.

Medzi najefektívnejšie spätné odkazy patria odkazy z vyhľadávačov a sociálnych sietí.

 

Tipy pre linkbuilding nájdete aj v našom článku na blogu o podnikaní na internete.

Chcete sa ešte na niečo opýtať? Napíšte nám:

Prihlásenie (Flox 2)

Vyskúšajte web alebo e-shop zdarma

Výber designu:

Adresa stránok s koncovkou .flox.sk je zdarma. Adresu môžete kedykoľvek zmeniť na tvar bez koncovky .flox.sk zakúpením alebo presmerovaním vlastnej domény.
Stlačením tlačidla súhlasíte s obchodnými podmienkami BiznisWeb.sk.

Vyberte si prosím niektorú z pripravených šablón.
Design stránok môžete kedykoľvek zmeniť v administrácii, kde
nájdete bohaté možnosti prispôsobenia šablón.
Radi Vám vytvoríme aj unikátny design na mieru.

Táto stránka používa cookies. Viac info