Systém na rýchle vytvorenie webových stránok alebo e-shopov

Správa objednávok - Sekcia OBJEDNÁVKY

Späť na kategóriu

Na Vašej stránke sú prednastavené polia objednávkového formulára dôležité pre zrealizovanie objednávky.

Tento formulár môžete upraviť v sekcii NASTAVENIA/OBJEDNÁVKY/VŠEOBECNÉ. Spôsoby doručenia zmeníte v NASTAVENIA/OBJEDNÁVKY/DORUČENIA a možnosti platby v NASTAVENIA/OBJEDNÁVKY/PLATBY.

tipOdporúčame pozrieť si návod: Nastavenie objednávok - tu nájdete užitočné funkcie a nastavenia pre objednávky aj faktúry

Zoznam objednávok, kompletná správa objednávok, prehľad faktúr sa nachádza v sekcii OBJEDNÁVKY.

Kliknutím na OBJEDNÁVKY sa zobrazí zoznam objednávok, kde vidíte:

  • číslo objednávky
  • dátum a čas vytvorenia
  • meno zákazníka
  • cenu objednávky bez aj s DPH
  • informácie o spôsobe doručenia
  • momentálny status objednávky - napr. vybavuje sa, spracované, expedovaná, storno, reklamácia
  • a číslo faktúry.

Objednávky v administrácii e-shopu

V sekcii OBJEDNÁVKY je možné komplexne spravovať objednávky z internetového obchodu. Máte prehľad aký tovar si zákazník objednal, aká je hodnota objednávky, spôsob dodania, ako sa objednávka vyriaďuje.

 

Potvrdenie objednávky

Správa o objednávke sa odošle zákazníkovi automaticky po zaslaní objednávkového formulára, pokiaľ v ňom zákazník vyplní svoju e-mailovú adresu. Znenie správy môžete upraviť v sekcii NASTAVENIA/TEXTY A ŠABLÓNY/PREDDEFINOVANÉ ŠABLÓNY.

Meno a email odosielateľa týchto správ upravíte v sekcii NASTAVENIA/E-MAILY/ODOSIELATELIA

Opakovanie objednávky 

Redakčný systém FLOX ponúka aj možnosť duplikovať objednávku konkrétneho zákazníka, resp. jej častí. 

opakovanie objednávky

Podrobný návod Opakovania objednávky nájdete tu.

Zmena stavu objednávky

V stĺpci STATUS dokážete meniť stav objednávky. V systéme je prednastavených množstvo statusov. Tento zoznam si však môžete upraviť podľa svojich potrieb v sekcii NASTAVENIA/OBJEDNÁVKY/STATUSY. 

  • Stav objednávky zmeníte po kliknutí na momentálne nastavený status danej objednávky. 
  • Otvorí sa okno ZMENIŤ STAV OBJEDNÁVKY, kde môžete vybrať potrebný status.

Zmena statusu objednávky

  • O zmene statusu je možné informovať zákazníka ak v tomto okne označíte možnosť "Poslať e-mail". Na e-mail, ktorý zákazník zadal pri objednávke príde správa  s nasledujúcim znením: "Vaša objednávka č. ... zmenila stav na: "........." Tento text je možné upraviť v sekcii NASTAVENIA/TEXTY A ŠABLÓNY/PREDDEFINOVANÉ ŠABLÓNY.
  • POZOR - pokiaľ v Nastavenia/Texty a šablóny/Preddefinované šablóny/Status objednávky bol zmenený deaktivujete "{$message}", systém v Objednávkach neodošle Doplňujúcu správu, pri zmene statusu objednávky

Ak chcete, aby sa spolu s e-mailovou správou o zmene stavu objednávky odoslal aj nejaký ďalší text, napíšte ho do kolonky DOPLŇUJÚCA SPRÁVA.

Okrem e-mailu môžete zákazníkovi poslať aj notifikačnú SMS správu. SMS bránu je potrebné najskôr aktivovať a dobiť si kredit. Viac info tu: SMS brána.

Status objednávky

 

Editácia objednávky

Objednávku dokážete dodatočne upravovať, ak kliknete na číslo objednávky alebo ikonku ceruzky.  Tu je možné editovať Fakturačnú adresu, Doručovaciu adresu, pridať poznámky k objednávke, zmeniť status a pozrieť si Históriu objednávky.

Je možné dodatočne upraviť názov, množstvo, cenu objednaného tovaru alebo pridať novú položku. Novú položku pridáte kliknutím na PRIDAŤ PRODUKTY DO OBJEDNÁVKY, vyberiete potrebný produkt a zasa kliknete na PRIDAŤ PRODUKTY DO OBJEDNÁVKY.

Vložiť produkt do objednávky

 

Pridať alebo odobrať môžete i doplnkové položky ceny objednávky ako poplatok za dopravu, platbu, darčekový certifikát a iné. Toto nastavenie nájdete detaile objednávky pod záložkou OSTATNÉ. 

 Pridať prvok ceny (dopravu, platbu, zľavu) do objednávky

 

Nová objednávka

Taktiež je možné vytvoriť novú objednávku. Kliknete vpravo hore na Nová objednávkavytvoriť novú objednávku

  • Vyberiete klienta pomocou ikonky NAČÍTAŤ KLIENTA. Otvorí sa zoznam klientov (Firiem a Osôb) zo sekcie KLIENTI. (Ak sa jedná o neregistrovaného zákazníka, vpíšte jeho meno do okienka ZÁKAZNÍK, následne sa objavia polia pre doplnenie kontaktných údajov).
  • Označíte klienta a kliknete na NAČÍTAŤ FIRMU (v záložke Firmy) / NAČÍTAŤ OSOBU (v záložke Osoby).
  • Údaje o klientovi sa načítajú do okna NOVÁ OBJEDNÁVKA.
  • Následne kliknete na POKRAČOVAŤ, prípadne ešte predtým doplníte chýbajúce údaje o klientovi. Ďalej môžete upravovať objednávku ako sme popísali vyššie.

  • nová objednávka

 

SPRÁVA FAKTÚR

Podrobnosti o tvorbe a správe faktúr nájdete v návode: Správa faktúr - fakturácia


Filtrovanie objednávok a faktúr

V objednávkach a faktúrach sa dá jednoducho vyhľadávať. Základné vyhľadávanie umožňuje vyhľadávať napr. podľa mena zákazníka, čísla objednávky / faktúry, ceny.

tip Kliknite na meno zákazníka. Systém Vám vyfiltruje všetky objednávky od tejto osoby/firmy. 

filter všetkých objednávok jedného klienta

Pre zložitejšie filtrovanie využite ROZŠÍRENÉ VYHĽADÁVANIE.

rozšírené vyhľadávanie

 

Na e-mail, ktorý zákazník vyplnil pri objednávke dostane správu o objednávke, e-mail s predfaktúrou a faktúrou. Tieto správy majú preddefinované šablóny. Je potrebné, aby ste do správ pridali Váš podpis s kontaktnými údajmi. Urobíte tak v sekcii NASTAVENIA/TEXTY A ŠABLÓNY/PREDDEFINOVANÉ ŠABLÓNY. 

 

Chcete sa ešte na niečo opýtať? Napíšte nám:

Prihlásenie (Flox 2)

Vyskúšajte web alebo e-shop zdarma

Výber designu:

Adresa stránok s koncovkou .flox.sk je zdarma. Adresu môžete kedykoľvek zmeniť na tvar bez koncovky .flox.sk zakúpením alebo presmerovaním vlastnej domény.
Stlačením tlačidla súhlasíte s obchodnými podmienkami BiznisWeb.sk.

Vyberte si prosím niektorú z pripravených šablón.
Design stránok môžete kedykoľvek zmeniť v administrácii, kde
nájdete bohaté možnosti prispôsobenia šablón.
Radi Vám vytvoríme aj unikátny design na mieru.

Táto stránka používa cookies. Viac info