Systém na rýchle vytvorenie webových stránok alebo e-shopov

1 superrýchy tip ako objaviť kľúčové slová konkurencie – zadarmo

Späť na kategóriu

Či už ako začiatočník, alebo skúsený e-shopár, určite ste sa stretli s Plánovačom kľúčových slov od Google.

Klasicky ho využívame na vyhľadávanie nových kľúčových slov. Pridávame kľúčové slová do platených kampaní. Plánujeme ich rozpočet, pozeráme objemy vyhľadávaní, konkurenciu. Slovami zahusťujeme články a texty v našich e-shopoch ...

Ako nájsť nové kľúčové slová pomocou webovej stránky konkurencie?

Jednou z možností, ako získať návrhy na nové kľúčové slová v plánovači, je zadať vašu vstupnú stránku.
Čo sa stane, ak miesto adresy vlastného e-shopu zadáte URL adresu konkurencie?

jak získat klíčová slova konkurence

Kliknite na tlačidlo „Získať návrhy".

návrhy klíčových slov konkurence

Google prekontroluje vstupnú stránku konkurenta. Vygeneruje zoznam kľúčových slov súvisiacich s touto stránkou ako aj s celým webom. Vyberie kľúčové slová, ktoré by sa mohli hodiť aj do vašej kampane.

V podstate hľadáte nápady na základe existujúcich vstupných stránok konkurencie. Zachytíte tak podobné kľúčové slová, ktoré konkurencia už pravdepodobne niekde využíva – zadarmo.

Akonáhle sa vám kľúčové slová podarí vygenerovať, skopírujte si ich do vlastných zoznamov a tabuliek a podniknite ďalšie kroky:

Čo robiť s kľúčovými slovami, ktoré pravdepodobne využíva aj vaša konkurencia?

  1. „Požičajte" kľúčové slová konkurencie a použite ich v existujúcich PPC kampaniach. Ak máte vyšší rozpočet, ponúknite o cent viac ako konkurencia. Staňte sa pánom hornej časti vyhľadávania,
  2. alebo naopak, vylúčte konkurenčné slová z kampaní. Ak zistíte, že je tam príliš veľká konkurencia, buďte radšej veľkým hráčom v malom rybníku. Neignorujte kľúčové slová s nízkym objemom vyhľadávania, ak na ne totiž necieli nikto z vašej konkurencie, máte vyhrané. Tu si ale dajte pozor – platí hlavne pre platené reklamy: Ak kľúčové slová majú podozrivo nízku cenu za klik, je pravdepodobné, že iní inzerenti sa už pokúšali využiť ich „potenciál", ale nemali z nich žiadny výnos.
  3. Zvýšte návštevnosť z organických výsledkov vyhľadávania – pripravte si špeciálne vstupné stránky na kľúčové slová, ktoré už konkurencia využíva. Snažte sa návštevníkovi ponúknuť kvalitnejší obsah, optimalizovaný práve na kľúčové slová konkurencie.
  4. Doplňte si vlastné zoznamy kľúčových slov. Hlavne na začiatku keď potrebujete zistiť, ako ľudia hľadajú výrobky, služby alebo informácie, ktoré ponúkate. Nový zoznam kľúčových slov vám pomôže odraziť sa.
  5. Napadá vás ešte niečo? Podeľte sa s nami, kde všade sa dá zoznam kľúčových slov konkurencie využiť.


Za bežných okolností môže byť tento typ kľúčového slova ťažko vyhľadatelný. Viete ale využiť aj viaceré platené nástroje prípadne ručne „sledovať" zdrojové stránky konkurencie.

A ešte jeden tip na záver. Zamyslite sa, s akým zámerom návštevník prichádza na vašu stránku cez konkrétne kľúčové slová. Ak slová obsahujú výraz „kúpiť", vieme, že návštevník jednou rukou ťuká do klávesnice a druhou drží kreditnú kartu :).

Doporučujeme aj ďalšie návody a články o tom, ako nájsť kľúčové slová a využiť ich pre rozvoj svojho  podnikania:

 

Chcete sa ešte na niečo opýtať? Napíšte nám:

Prihlásenie (Flox 2)

Vyskúšajte web alebo e-shop zdarma

Výber designu:

Adresa stránok s koncovkou .flox.sk je zdarma. Adresu môžete kedykoľvek zmeniť na tvar bez koncovky .flox.sk zakúpením alebo presmerovaním vlastnej domény.

Vyberte si prosím niektorú z pripravených šablón.
Design stránok môžete kedykoľvek zmeniť v administrácii, kde
nájdete bohaté možnosti prispôsobenia šablón.
Radi Vám vytvoríme aj unikátny design na mieru.

Táto stránka používa cookies. Viac info