Tvorba eshopu: ako si vytvoriť vlastný e-shop?

BiznisWeb ponúka všetky funkcie, ktoré potrebujete pre vytvorenie e-shopu, vrátane možnosti vlastnej úpravy designu. Vyskúšajte si nové e-shop šablóny pre väčšie množstvo objednávok a lepšie pozície v Google. Prevádzkujte e-shop na stabilnom cloude s 99,9% dostupnosťou a s profesionálnou slovenskou podporou.

 

Vytvorte si e-shop, ktorý bude zarábať

Než si prečítate všetky informácie k tvorbe e-shopu, vytvorte si svoj nový e-shop na test na 30 dní ZDARMA:

Vyskúšať zdarma

Na vyskúšanie práce s administráciou e-shopu stačí vyplniť e-mail a testovací e-shop je ihneď vytvorený.

Tu nájdete návod, ako vytvoriť e-shop. Jednoduchá tvorba eshopu, návod na založenie eshopu pre začínajúcich podnikateľov

Chcete podnikať na internete a pýtate sa: Ako vytvoriť e-shop?

Ak ešte len začínate s tvorbou e-shopu, vytvorte si podnikateľský plán, ktorý vám pomôže zosumarizovať myšlienku, poslúži ako návod a kontrola podnikania.

Spoločne s Googlom a rôznymi návodmi pre začínajúcich podnikateľov na internete sa dá vytvoriť podnikateľský plán pre vlastný eshop aj svojpomocne. 

 

Vlastný eshop aj pre začiatočníkov

Pripravili sme pre vás jednoduchý návod pre vytvorenie e-shopu. Obsahuje 5 krokov, ktoré treba vziať do úvahy pri vytváraní e-shopu.

 

1. krok: Výber mena nového e-shopu alebo webovej stránky

Názov vášho nového e-shopu a podnikania by mal byť ľahko zapamätateľný, jasný a samozrejme čo najkratší. Spíšte si zoznam kľúčových slov, ktoré vaše podnikanie najviac vystihuje a spýtajte sa aj nezainteresovaných osôb. Ak nemáte vybudovanú známu značku, je lepšie, ak názov stránky obsahuje  kľúčové slovo z oblasti vášho podnikania.

Overte si, či je vaša doména voľná: na sk-nic.sk

 

2. krok: Hosting a CMS systém

Webhosting je "miesto", kde budete mať "ubytovanú" vašu doménu a obsah e-shopu / webovej stránky. Ak využijete platené systémy na tvorbu e-shopov ako napr. náš BiznisWeb, webhosting máte v cene za prenájom e-shopu.

V ostatných prípadoch si musíte webhosting kúpiť. Webhosting treba napojiť na e-shop software.

Overte si svojho poskytovateľa hostingu. Stabilita serverov je veľmi dôležitá. Keď stránky padajú, prichádzate o zákazníkov, preto pozor. V súčasnosti sa za najstabilnejší hosting považuje cloud.

Vytvorený e-shop alebo webové stránky môžete kedykoľvek aktualizovať cez tzv. redakčný systém (z angl. CMS – Content Management System), to je ten software na aktualizáciu obsahu e-shopu. Celú správu e-shopu máte vo vlastných rukách. Poskytovateľovi redakčného systému platíte poplatok za využívanie redakčného systému a ďalších služieb.

 

Tvorba eshopu pomocou krabicového riešenia má svoje výhody:

Čo potrebujete vedieť, keď si chcete vytvoriť eshop

Dá sa vytvoriť eshop aj lacnejšie? Aké sú ceny za tvorbu eshopu.

Tvorba eshopu na mieru vs. tvorba eshopu zadarmo.

Začnite s vytváraním eshopu teraz, vytvorenie e-shopu alebo tvorba web stránky je jednoduchá. Na vyskúšanie vám stačí vyplniť e-mail a testovací eshop je hneď vytvorený.

Všetko zvládnete sami, napríklad aj z vlastnej obývačky. Stačí vám počítač, pripojenie na internet, základné znalosti s prácou na internete a dobrý podnikateľský nápad. Aj tu nájdete kompletný návod a všetky možnosti, ako založiť e-shop.

 

3. krok: Príťažlivý a responzívny webdesign

Ako založiť vlastný eshop s responzívnym webdesignom: ukážka eshop šablóny klienta Jurhan.

Šablóny (templates) sa postarajú nielen o formu, farebnosť a vhodné fonty písma, ale sú navrhnuté tak, aby bol váš e-shop responzívny.

To znamená, že e-shop sa automaticky prispôsobuje zariadeniu, na ktorom je zobrazený. Vzhľadom k stále rastúcemu počtu mobilných vyhľadávaní, je responzivita nevyhnutná. 

Intuitívny e-shop designer

Náš online sprievodca: e-shop konfigurátor nastaví grafiku e-shopu v intuitívnom admin rozhraní.

Výhodou je, že šablóny e-shopu si dokážete upraviť podľa seba. Môžete použiť vlastné fotky, vložiť vlastné logo, nakonfigurovať do detailu katalóg produktov, umiestnenie loga, menu, počet stĺpcov v pätičke atď.

Postupom času môže váš novo vytvorený e-shop či webstránka vyzerať ako e-shopy našich klientov.

 

4. krok: Obsahový marketing pre eshop

Pri tvorbe obsahu e-shopu alebo webovej stránky sa vždy snažte zákazníkom nielen popísať svoje produkty a služby, ale najmä ponúknuť ich benefity, ukázať, aký problém s ich pomocou dokážete vyriešiť. 

K tomu potrebujete:

  • Dokonale poznať svoje produkty.
  • A rovnako svoju cieľovú skupinu zákazníkov.

Obsahový marketing je ideálny nástroj na budovanie vašej značky. Jeho cieľom je vzbudiť u potenciálnych zákazníkov túžbu po vašich produktoch, službe. Šírte obsah nielen na sociálnych sieťach, ale aj na blogu, cez sekciu najčastejších otázok, v e-booku, cez newsletter alebo natívnu kampaň.

 

5. krok: Reklama pre nový e-shop

Postarajte sa o to, aby váš nový e-shop našlo čo najviac ľudí. Možnosti reklamy na internete sú neobmedzené, ale váš finančný rozpočet je obmedzený. Preto spravujte váš e-shop efektívne.

Začnite úplne od základu a to propagáciou, ktorá nič nestojí. To je SEO. Optimalizácia pre vyhľadávače. Ako robiť SEO pre e-shop? Návody na seo optimalizáciu krok po kroku.

PPC reklama, to je Google Ads, Sklik.cz, Etarget. Tu nájdete rady pre nastavenie PPC reklamy pre eshop.

Aké sociálne siete sa oplatí založiť pre nový e-shop? 

Krabicové riešenie e-shopu od BiznisWeb.sk ponúka možnosť vytvoriť e-shop aj vo viacerých jazykoch a aj s vlastným designom. Ukážka eshopu: Artcrystal.

Expandujte s e-shopom aj do zahraničia. Na začiatok vytvorte vlastný e-shop aj pre český trh. S BiznisWebom môžte spravovať všetky jazykové mutácie e-shopu v jednej administrácii a ušetríte tak na poplatkoch za tvorbu e-shopu.

 

Tvorba eshopu - začnite teraz

Za pár sekúnd máte vytvorený vlastný e-shop na 30 dňovú skúšku.

Vyskúšajte si vytvoriť jednoduchý eshop.

Vytvoriť e-shop

Prihlásenie

Vyskúšajte web alebo e-shop zadarmo

Zavrieť
Predvoľby súkromia
Cookies používame na zlepšenie vašej návštevy tejto webovej stránky, analýzu jej výkonnosti a zhromažďovanie údajov o jej používaní. Na tento účel môžeme použiť nástroje a služby tretích strán a zhromaždené údaje sa môžu preniesť k partnerom v EÚ, USA alebo iných krajinách. Kliknutím na „Prijať všetky cookies“ vyjadrujete svoj súhlas s týmto spracovaním. Nižšie môžete nájsť podrobné informácie alebo upraviť svoje preferencie.

Zásady ochrany osobných údajov

Ukázať podrobnosti