Jednoduchá tvorba eshopu.
Vlastný eshop aj pre začiatočníkov

Tu si vytvoríte vlastný e-shop

Než si prečítate všetky informácie k tvorbe e-shopu, vytvorte si svoj nový e-shop na test na 30 dní ZDARMA:

Vytvoriť e-shop

Chcete podnikať na internete a pýtate sa: Ako vytvoriť e-shop?

Ak ešte len začínate s tvorbou e-shopu, vytvorte si podnikateľský plán, ktorý vám pomôže zosumarizovať myšlienku, poslúži ako návod a kontrola podnikania.

Tu nájdete návod, ako vytvoriť e-shop. Jednoduchá tvorba eshopu, návod na založenie eshopu pre začínajúcich podnikateľov

Spoločne s Googlom a rôznymi návodmi pre začínajúcich podnikateľov na internete sa dá vytvoriť podnikateľský plán pre vlastný eshop aj svojpomocne. 

Pripravili sme pre vás jednoduchý návod pre vytvorenie e-shopu. Obsahuje 5 krokov, ktoré treba vziať do úvahy pri vytváraní e-shopu.

 

1. krok: Výber mena nového e-shopu alebo webovej stránky

Názov vášho nového e-shopu a podnikania by mal byť ľahko zapamätateľný, jasný a samozrejme čo najkratší. Spíšte si zoznam kľúčových slov, ktoré vaše podnikanie najviac vystihuje a spýtajte sa aj nezainteresovaných osôb. Ak nemáte vybudovanú známu značku, je lepšie, ak názov stránky obsahuje  kľúčové slovo z oblasti vášho podnikania.

Overte si, či je vaša doména voľná: na sk-nic.sk

 

2. krok: Hosting a CMS systém

Webhosting je "miesto", kde budete mať "ubytovanú" vašu doménu a obsah e-shopu / webovej stránky. Ak využijete platené systémy na tvorbu e-shopov ako napr. náš BiznisWeb, webhosting máte v cene za prenájom e-shopu.

V ostatných prípadoch si musíte webhosting kúpiť. Webhosting treba napojiť na e-shop software.

Overte si svojho poskytovateľa hostingu. Stabilita serverov je veľmi dôležitá. Keď stránky padajú, prichádzate o zákazníkov, preto pozor. V súčasnosti sa za najstabilnejší hosting považuje cloud.

Vytvorený e-shop alebo webové stránky môžete kedykoľvek aktualizovať cez tzv. redakčný systém (z angl. CMS – Content Management System), to je ten software na aktualizáciu obsahu e-shopu. Celú správu e-shopu máte vo vlastných rukách. Poskytovateľovi redakčného systému platíte poplatok za využívanie redakčného systému a ďalších služieb.

 

Tvorba eshopu pomocou krabicového riešenia má svoje výhody:

Čo potrebujete vedieť, keď si chcete vytvoriť eshop

Dá sa vytvoriť eshop aj lacnejšie? Ceny za prenájom eshopu.

Tvorba eshopu na mieru vs. tvorba eshopu zadarmo.

Začnite s vytváraním eshopu teraz, vytvorenie e-shopu alebo tvorba web stránky je jednoduchá. Na vyskúšanie vám stačí vyplniť e-mail a testovací eshop je hneď vytvorený.

Všetko zvládnete sami, napríklad aj z vlastnej obývačky. Stačí vám počítač, pripojenie na internet, základné znalosti s prácou na internete a dobrý podnikateľský nápad. Aj tu nájdete kompletný návod a všetky možnosti, ako založiť e-shop.

 

3. krok: Príťažlivý a responzívny webdesign

Ako založiť vlastný eshop s responzívnym webdesignom: ukážka eshop šablóny klienta Jurhan.

Šablóny (templates) sa postarajú nielen o formu, farebnosť a vhodné fonty písma, ale sú navrhnuté tak, aby bol váš e-shop responzívny.

To znamená, že e-shop sa automaticky prispôsobuje zariadeniu, na ktorom je zobrazený. Vzhľadom k stále rastúcemu počtu mobilných vyhľadávaní, je responzivita nevyhnutná. 

Intuitívny e-shop designer

Náš online sprievodca: e-shop konfigurátor nastaví grafiku e-shopu v intuitívnom admin rozhraní.

Výhodou je, že šablóny si dokážete upraviť podľa seba. Môžete použiť vlastné fotky, vložiť vlastné logo, nakonfigurovať do detailu vzhľad katalógu produktov, umiestnenie loga, menu, počet stĺpcov v pätičke atď.

Postupom času môže váš novo vytvorený e-shop či webstránka vyzerať ako e-shopy našich klientov.

 

4. krok: Obsahový marketing pre eshop

Pri tvorbe obsahu e-shopu alebo webovej stránky sa vždy snažte zákazníkom nielen popísať svoje produkty a služby, ale najmä ponúknuť ich benefity, ukázať, aký problém s ich pomocou dokážete vyriešiť. 

K tomu potrebujete:

  • Dokonale poznať svoje produkty.
  • A rovnako svoju cieľovú skupinu zákazníkov.

Obsahový marketing je ideálny nástroj na budovanie vašej značky. Jeho cieľom je vzbudiť u potenciálnych zákazníkov túžbu po vašich produktoch, službe. Šírte obsah nielen na sociálnych sieťach, ale aj na blogu, cez sekciu najčastejších otázok, v e-booku, cez newsletter alebo natívnu kampaň.

 

5. krok: Reklama pre nový e-shop

Postarajte sa o to, aby váš nový e-shop našlo čo najviac ľudí. Možnosti reklamy na internete sú neobmedzené, ale váš finančný rozpočet je obmedzený. Preto spravujte váš e-shop efektívne.

Začnite úplne od základu a to propagáciou, ktorá nič nestojí. To je SEO. Optimalizácia pre vyhľadávače. Ako robiť SEO pre e-shop? Návody na seo optimalizáciu krok po kroku.

PPC reklama, to je Google Ads, Sklik.cz, Etarget. Tu nájdete rady pre nastavenie PPC reklamy pre eshop.

Aké sociálne siete sa oplatí založiť pre nový e-shop? 

Krabicové riešenie e-shopu od BiznisWeb.sk ponúka možnosť vytvoriť e-shop aj vo viacerých jazykoch a aj s vlastným designom. Ukážka eshopu: Artcrystal.

Expandujte s e-shopom aj do zahraničia. Na začiatok vytvorte vlastný e-shop aj pre český trh. S BiznisWebom môžte spravovať všetky jazykové mutácie e-shopu v jednej administrácii a ušetríte tak na poplatkoch za tvorbu e-shopu.

Tvorba eshopu - začnite teraz:

eshop systém od BiznisWeb.sk vhodný pre podnikanie na Slovensku aj v zahraničí.

Vyskúšajte si vytvoriť jednoduchý eshop na 30 dní zadarmo.

Vytvoriť e-shop

Prihlásenie

Vyskúšajte web alebo e-shop zadarmo

Zavrieť
Predvoľby súkromia
Cookies používame na zlepšenie vašej návštevy tejto webovej stránky, analýzu jej výkonnosti a zhromažďovanie údajov o jej používaní. Na tento účel môžeme použiť nástroje a služby tretích strán a zhromaždené údaje sa môžu preniesť k partnerom v EÚ, USA alebo iných krajinách. Kliknutím na „Prijať všetky cookies“ vyjadrujete svoj súhlas s týmto spracovaním. Nižšie môžete nájsť podrobné informácie alebo upraviť svoje preferencie.

Zásady ochrany osobných údajov

Ukázať podrobnosti
Naša webová stránka ukladá údaje na vašom zariadení (súbory cookie a úložiská prehliadača) na identifikáciu vašej relácie a dosiahnutie základnej funkčnosti platformy, zážitku z prehliadania a zabezpečenia.
Môžeme ukladať údaje na vašom zariadení (súbory cookie a úložiská prehliadača), aby sme mohli poskytovať doplnkové funkcie, ktoré zlepšujú váš zážitok z prehliadania, ukladať niektoré z vašich preferencií bez toho, aby ste mali používateľský účet alebo bez prihlásenia, používať skripty a/alebo zdroje tretích strán, widgety atď.
Používanie analytických nástrojov nám umožňuje lepšie porozumieť potrebám našich návštevníkov a tomu, ako používajú našu stránku. Môžeme použiť nástroje prvej alebo tretej strany na sledovanie alebo zaznamenávanie vášho prehliadania našej webovej stránky, na analýzu nástrojov alebo komponentov, s ktorými ste interagovali alebo ste ich používali, zaznamenávanie udalostí konverzií a podobne.
Môžeme používať súbory cookie a nástroje tretích strán na zlepšenie ponuky produktov a/alebo služieb našej alebo našich partnerov, jej relevantnosti pre vás na základe produktov alebo stránok, ktoré ste navštívili na tejto webovej stránke alebo na iných webových stránkach.