Jednoduchá tvorba eshopu.
Vlastný eshop aj pre začiatočníkov

Tu si vytvoríte vlastný e-shop

Než si prečítate všetky informácie k tvorbe e-shopu, vytvorte si svoj nový e-shop na test na 30 dní ZDARMA:

Vytvoriť e-shop

Návod ako vytvoriť e-shop. Jednoduchá tvorba eshopu, návod na založenie eshopu pre začínajúcich podnikateľov

Chcete podnikať na internete a pýtate sa: Ako vytvoriť e-shop?

Začnite krok po kroku. Dobrý podnikateľský nápad je základ. Predtým, než začnete tvorbou e-shopu, zastavte sa. Na začiatok vytvorte podnikateľský plán, ktorý vám pomôže zosumarizovať myšlienku, poslúži ako návod a kontrola podnikania.

V úvode podnikania stačí vypracovať jednoduchý plán. Spoločne s Googlom a rôznymi návodmi pre začínajúcich podnikateľov na internete, sa dá celkom pekne vytvoriť podnikateľský plán pre vlastný eshop aj svojpomocne. 

Pripravili sme pre vás jednoduchý návod pre vytvorenie e-shopu. Obsahuje 5 krokov, ktoré treba vziať do úvahy pri vytváraní e-shopu.

 

1. krok: Výber mena nového e-shopu alebo webovej stránky

Názov vášho nového e-shopu a podnikania by mal byť ľahko zapamätateľný, jasný a samozrejme čo najkratší. Spíšte si zoznam kľúčových slov, ktoré vaše podnikanie najviac vystihuje a spýtajte sa aj nezainteresovaných osôb. Ak nemáte vybudovanú známu značku, je lepšie, ak názov stránky obsahuje  kľúčové slovo z oblasti vášho podnikania.

Overte si, či je vaša doména voľná: na sk-nic.sk

 

2. krok: Hosting a CMS systém

Webhosting je "miesto", kde budete mať "ubytovanú" vašu doménu a obsah e-shopu / webovej stránky. Ak využijete platené systémy na tvorbu e-shopov ako napr. náš BiznisWeb, webhosting máte v cene za prenájom e-shopu.

V ostatných prípadoch si musíte webhosting kúpiť. Webhosting treba napojiť na e-shop software.

Overte si svojho poskytovateľa hostingu. Stabilita serverov je veľmi dôležitá. Keď stránky padajú, prichádzate o zákazníkov, preto pozor. V súčasnosti sa za najstabilnejší hosting považuje cloud.

Vytvorený e-shop alebo webové stránky môžete kedykoľvek aktualizovať cez tzv. redakčný systém (z angl. CMS – Content Management System), to je ten software na aktualizáciu obsahu e-shopu. Celú správu e-shopu máte vo vlastných rukách. Poskytovateľovi redakčného systému platíte poplatok za využívanie redakčného systému a ďalších služieb.

Tvorba eshopu pomocou krabicového riešenia má svoje výhody:

  • optimalizuje vaše cash flow; v pomere cena / výkon ušetríte na aktualizácii a aj tvorbe eshopu,  
  • od začiatku máte k dispozícii kopec funkcií, napríklad v najobľúbenejšom krabicovom SW pre eshop vo verzii BIZNIS je v cene viac ako 170 modulov,
  • tvorba eshopu vo viacerých jazykoch,
  • rýchle vytvorenie eshopu aj pomocou XML importov, Excelu, napojenia na dodávateľov pomocou API,
  • administrácia objednávok, sms notifikácie, skladová dostupnosť atď.,
  • množstvo platobných brán a prepojení na dopravcov a balíkomaty,
  • tvorba eshopu v súlade so zákonmi SR a smernicami EU (DPH - OSS, GDPR, Elektronická evidencia tržieb EET),
  • tvorba eshopu s napojením na dodávateľov, sklady, účtovné systémy a porovnávače tovaru,
  • je to najlacnejšie riešenie na vytvorenie eshopu. Teraz môžete začať s nezáväzným testovaním tvorby eshopu aj vy.

Čo potrebujete vedieť, keď si chcete vytvoriť eshop: začnite s vytváraním eshopu teraz, tvorba eshopu online je jednoduchá a na vyskúšanie vám stačí vyplniť e-mail a testovací eshop je hneď vytvorený.

Tvorba eshopu na mieru vs. tvorba eshopu zadarmo.

Dá sa vytvoriť eshop aj za lacnejšie?  Ceny za prenájom eshopu.

 

3. krok: Príťažlivý a responzívny webdesign

Šablóny (templates) sa postarajú nielen o formu, farebnosť a vhodné fonty písma, ale sú navrhnuté tak, aby bol váš e-shop responzívny.

To znamená, že e-shop sa automaticky prispôsobuje zariadeniu, na ktorom je zobrazený.

Vzhľadom k stále rastúcemu počtu mobilných vyhľadávaní, je responzivita nevyhnutná. Výhodou je, že šablóny si dokážete upraviť podľa seba. Môžete použiť vlastné fotky, vložiť vlastné logo, upraviť logo, počet stĺpcov v pätičke atď.

Automatické vygenerovanie šablóny v administrácii eshopu

Neviete, akú šablónu vybrať? Ako zladiť farby na e-shope?
Skúste špeciálnu funkciu – inteligentnú paličku, ktorá vám na jeden klik vygeneruje novú šablónu pre e-shop.

Postupom času môže váš e-shop či webstránka vyzerať ako napr. e-shopy našich klientov.

V súčasnosti je trendom flat design.

 

4. krok: Obsahový marketing pre eshop

Pri tvorbe obsahu e-shopu alebo webovej stránky sa vždy snažte zákazníkom nielen popísať svoje produkty a služby, ale najmä ponúknuť ich benefity, ukázať, aký problém s ich pomocou dokážete vyriešiť. 

K tomu potrebujete:

  • Dokonale poznať svoje produkty.
  • A rovnako svoju cieľovú skupinu zákazníkov.

Obsahový marketing je ideálny nástroj na budovanie vašej značky. Jeho cieľom je vzbudiť u potenciálnych zákazníkov túžbu po vašich produktoch, službe. Šírte obsah nielen na sociálnych sieťach, ale aj na blogu, cez sekciu najčastejších otázok, v e-booku, cez newsletter alebo natívnu kampaň.

 

5. krok: Reklama pre nový e-shop

Postarajte sa o to, aby váš nový eshop našlo čo najviac ľudí. Začnite úplne od základu a to propagáciou, ktorá nič nestojí. To je SEO. Optimalizácia pre vyhľadávače. 

Ako robiť SEO pre e-shop? Návody na seo optimalizáciu krok po kroku.

PPC reklama, to je Google Ads, Sklik.cz, Etarget. Tu nájdete rady pre nastavenie PPC reklamy pre eshop.

Aké sociálne siete sa oplatí založiť pre nový e-shop?

Tak to vidíte, vytvorenie e-shopu alebo tvorba web stránky je jednoduchá, všetko zvládnete sami, napríklad aj z vlastnej obývačky. Stačí vám počítač, pripojenie na internet, základné znalosti s prácou na internete a dobrý podnikateľský nápad. 

Tvorba eshopu - začnite teraz:

eshop systém od BiznisWeb.sk vhodný pre podnikanie na Slovensku aj v zahraničí.

Vyskúšajte si vytvoriť jednoduchý eshop na 30 dní zadarmo.

Vytvoriť e-shop

Prihlásenie

Vyskúšajte web alebo e-shop zadarmo

Zavrieť