Ako začať?
Mať web stránku či eshop nestačí, rovnako dôležité je priviesť na web návštevníkov.
Je dôležité mať dobré pozície v neplatených výsledkoch vyhľadávania. V tejto sekcii s radami nájdete množstvo konkrétnych rád, ako na to.
Pri platenej reklame odporúčame vyskúšať najmä Google reklamu, remarketing a porovnavače cien - PriceMania.sk, Heureka.sk.
Odporúčame sledovať cez Google Analytics Ecommerce efektivitu.
Urobte si prehľad o reklame z našich článkov na blogu!
Odporúčame postupne vyskúšať jednotlivé formy reklamy a sledovať cez Google Analytics Ecommerce efektivitu.
Internetová reklama – aké nástroje marketingovej komunikácie použiť?
http://podnikanie-blog.sk/2012/11/fa/
Analýza web stránky s Google Analytics
http://podnikanie-blog.sk/2013/03/analyza-web-stranky-google-analytics/
Ako sledovať efektivitu online reklamných kampaní?
http://podnikanie-blog.sk/2011/10/ako-sledovat-efektivitu-online-reklamnych-kampani/