Objednávky

Ak zákazník vo vašom e-shope vyplní a odošle objednávkový formulár, v zozname objednávok pribudne nová objednávka, s ktorou môžete ďalej pracovať. Na e-mail klienta sa odošle správa o úspešnom odoslaní objednávky a údajmi o objednávke. 

NávodNastavenie objednávok.

 

Editácia objednávok

Editácia objednávok

Objednávky z internetového obchodu je možné komplexne spravovať. Máte prehľad o tom, aký tovar si zákazník objednal, aká je hodnota objednávky, vidíte spôsob dodania a platby, stav objednávky, ale aj čas a spôsob úhrady objednávky. 

V prípade potreby môžete upraviť fakturačné a dodacie údaje zákazníka, objednaný tovar – počet kusov, pridať alebo odobrať produkty. K dispozícii máte i históriu všetkých zmien objednávky od jej vytvorenia. 

 

Objednávkové statusy

Objednávkové statusy

Podľa toho, ako sa objednávka realizuje, môžete jej priradiť rôzne statusy. Napríklad spracovaná, čaká na úhradu, expedovaná, storno, vybavená.

V systéme máte k dispozícii prednastavené statusy. Tieto môžete upraviť, pridať, odobrať podľa svojich potrieb. O zmene statusu je možné informovať zákazníka prostredníctvom správy odoslanej na jeho e-mail. 

 

Vytvorenie faktúry z objednávky

Vytvorenie faktúry z objednávky

Jedným kliknutím vytvoríte z objednávky faktúru, ktorá sa odošle na e-mail zákazníka. Systém tiež umožňuje používanie zálohových (proforma) faktúr. Tie využijete v prípade, že nemáte istotu, či zákazník zaplatí. Vtedy najskôr vystavíte zálohovú faktúru. Po jej uhradení vystavíte konečnú faktúru a zašlete objednaný tovar.

Preddefinovanú šablónu objednávky, predfaktúry, faktúry a obsah e-mailu s objednávkou a faktúrou si môžete upraviť podľa svojich potrieb.

Tip: Automatizácia procesov pri vyriaďovaní objednávok v e-shope.

 

Objednávky na úvodnej stránke

Objednávky na úvodnej stránke

Prihlásením sa do vašej administrácie sa dostanete na úvodnú stránku. Jej obsah si môžete upraviť sami pridaním rôznych doplnkov. Medzi doplnkami nájdete i widget OBJEDNÁVKY. Vďaka nemu máte ihneď po prihlásení do administrácie na očiach prehľad najnovších objednávok vytvorených vo vašom e-shope.  

 

Objednávkový formulár

Objednávkový formulár

Z nákupného košíka sa návštevník vašej webstránky a e-shopu dostane k objednávke, resp. k objednávkovému formuláru. Ten obsahuje všetky potrebné polia pre zrealizovanie objednávky: zhrnutie nákupu, voľbu dopravy a platby, kontaktné údaje zákazníka – e-mail, fakturačnú a dodaciu adresu, možnosť vložiť kód darčekového certifikátu, i priestor na poznámky zákazníka. Spôsoby platby a dopravy je možné upravovať, deaktivovať. Taktiež môžete nastaviť povinné potvrdenie súhlasu zákazníka s obchodnými podmienkami. 

 

Export objednávok

Export objednávok

Objednávky si môžete jednoducho vyexportovať v podobe XLS alebo XML formátu. Export bude obsahovať všetky údaje o objednávke: fakturačné a kontaktné údaje klienta, číslo prislúchajúcej proforma faktúry alebo faktúry, ak bola vytvorená, objednané produkty a počet kusov, ceny, statusy a ďalšie.

 

Export objednávok a faktúr do účtovných systémov

Automatické napojenie e-shopu na Pohodu (objednávky resp. podľa dohody s vašim integrátorom cez API).
Manuálny export objednávok a faktúr do Pohody.
Kros konektor.
Money S3 e-shop konektor.
Export objednávok a faktúr do MRP.

A teraz je čas vyskúšať si zadarmo a nezáväzne vytvoriť e-shop alebo nový web, čo poviete?

Vyskúšať zadarmo

Prihlásenie

Vyskúšajte web alebo e-shop zadarmo

Zavrieť
Predvoľby súkromia
Cookies používame na zlepšenie vašej návštevy tejto webovej stránky, analýzu jej výkonnosti a zhromažďovanie údajov o jej používaní. Na tento účel môžeme použiť nástroje a služby tretích strán a zhromaždené údaje sa môžu preniesť k partnerom v EÚ, USA alebo iných krajinách. Kliknutím na „Prijať všetky cookies“ vyjadrujete svoj súhlas s týmto spracovaním. Nižšie môžete nájsť podrobné informácie alebo upraviť svoje preferencie.

Zásady ochrany osobných údajov

Ukázať podrobnosti